domingo, 18 de noviembre de 2007

hay que decirlo mas.....


Hay que decirlo mas, lo dice este gran tema que ha creado escuela y que ya quisieran para si, grupos de la talla de metallica, acdc, o motorhead, aunque la verdad es que estos no han sido los primeros en decirlo, ya que yo me se de un tal chela que lo dijo en una casa de Pando, pero bueno eso es otra historia que quizás algún día me atreva a contaros, en resumen, esto si que es heavy metal en estado puro, os lo digo yo...y si no me creéis,mirad, y deleitaros.

http://www.youtube.com/watch.php?v=tRBItUZHMrY

1 comentario:

Chela dijo...

Esi Chela ta como un burro jejejej.
A mi paezme que nun dixo na más que la verdá, que hay munchu hijoputa sueltu...pero también dixo, que vos quería muncho.jejejeje
Desde estes llínees pidese a gritos esi relatu sobre la acampá de Pando.Pando YAAAA.

Que buenos son estos de la hora chananta AKA muchachada nui...La so hestoria podría ser nomá asina: "De como unos tios sin talento ni pretensiones nenguna son capaces de facer reír y crear xenialidaes faciendo el gilipollas como lu facemos tóus cuando mos reunimos nun chigre jejeje". Qu'aprendan munchos con pretensiones d'artistes ,xestu apocalípticu y ademanes de ser poseedores de la verdá asoluta jejeje.
HAY QUE DECIRLO MÁS JEJEJE