domingo, 18 de noviembre de 2007

se acabo el verano....


Pues si amigos, se acabo el verano , y las terracitas llenas, las playas a revosar, les fiestes de prau, los cuerpos sudorosos, todo esto y mucho mas se ha acabado, por eso, porque la navidad ya ha llegado al corte angles y como ultimo recuerdo de un verano que no va a pasar a la historia como el mas caluroso, pero si como el mas raro ( en cuanto al tiempo que con esto del cambio climático esta algo loco), os pongo una foto para el recuerdo de este verano. Nunca se sabe a quien te puedes encontrar cuando vas de zuritanga por ahí , y para prueba un botón, mirar a quien nos encontramos mi mujer, nuestros primos y yo en Astorga, con unas copitas de mas (bastantes copitas de mas) ...........déjame , que te acaricie el chou-chou.........venga !! cantar que seguro que os la sabéis.

5 comentarios:

Chela dijo...

Vaya caretos que traen esta xente.Nun golíen mal??? porque el sevilla tien aspecto de feder jejeje
Vas tener que poner otru post pa contanos el encuentru jejeje
Oye el chigre esi tien buen aspectu, paez como irlandés o algo d'eso no?Qué cerveces tenía?( aquí cada llocu col so tema jejeje)

Chela dijo...

Otra cosina a modo de apunte:
Mira ver si pones enllaces a les páxines que te gusten y a losblogs de los amigos jejejeje.Y eliminar la mierda esa de verificación de firma yera muy bueno, cá vez que quies firmar hay que andar con eses putes pallabres, vaya vara.
AAAAH Y EMBOTAR YE CON B DE BURRU JEJEJE, COMO AQUEL QUE TENÍA TO PA TAN GUAPU Y MANSU JEJEJE

gorki75 dijo...

Meca el "llanito" (como decía Pablo), tas gordo ya bono que da asco vete... con cariño eh...
Ya veo que también tas blogizao como los monos. Un saludo

El Llani dijo...

no toy tan gordu ohhhh, ye que el verano fai estragos, pincha aqui, pincha alli, la barriguina va creciendo abondo, pero ya menguara pel inviernu. un saludu.

Chela dijo...

voy cagame en ti nacho el del colloto.ESI HO ESCRIBISE HO, YE APÓCOPE DE HOME Y NO INTERJECIÓN OOOH EXCLAMATIVA ANIMAL